Tuesday, January 10, 2017

Shaklee bukan sekadar side income, malah lebih lagi

Dalam keterujaan kita mencari side income, selalu langkah selangkah ke belakang, ingatkan diri kita bahawa niat utama kita adalah menyelesaikan masalah orang iaitu masalah kesihatan dan kewangan.

Shaklee adalah platform yang sangat baik untuk kita guna bagi tujuan membantu kawan2 kita

Masa saya mula buat bisnes, momentum saya dikekalkan oleh feedback positif dari customer

"Kak, kaki saya dah tak cramp lagi"

Happy! Rasa nak kongsi lagi



"Kak, bulan ni saya dapat bagi RM500 dekat mak"

Oh seronoknya! Aku nak bantu lagi orang buat income

"Kak, suami saya dah tak migrain lagi. Tak ada marah-marah kami
lagi"

Ya Allah, syukur! Mesti banyak lagi rumahtangga yang boleh aku bantu.

Macam tu lah keterujaan kita yang ditolak oleh testimoni dan feedback positif.

Inilah yang menyebabkan saya masih disini. Bersama Shaklee. Perniagaan yang telus dengan produk yang terlalu hebat untuk ditinggalkan.

Seluruh keluarga saya sukakan produk shaklee. Mencari sehebat Shaklee, mungkin tiada setanding buat masa ini

Jom hargai rezeki bersama Shaklee yang Allah berikan. Bantu dan pimpin lebih ramai untuk sihat dan bahagia

Insyaallah :)
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Shopping barang shaklee

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=60084854099521425281742d342410c9