Thursday, April 7, 2016

Nak Jadi Ahli?

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan membuat yuran pembayaran sebanyak RM65 atau pun membuat pembelian melebihi point (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke cawangan Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 1130969 sebagai sponsor/upline.


Pendaftaran ialah RM80. Anda akan mendapat kit ahli yang mengandungi terma-terma Shaklee, senarai harga belian, resit Shaklee, Manual Bisnes Shaklee dan beberapa lagi edaran. Keahlian bersama suami. Yuran keahlian hanya perlu dibayar sekali seumur hidup dan tiada yuran pembaharuan keahlian tahunan.




Tidak perlu Kekalkan Point dalam Shaklee
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tidak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di cawangan?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 1130969 sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee sendiri atau pek percubaan Shaklee atas talian atau luar talian.


Apa Kelebihan jadi ahli Shaklee

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.


Dengan menjadi ahli di bawah Shaklee2u (menggunakan ID saya 1130969 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.

Apa tunggu lagi? Saya pun bermula seperti anda! Tetapi bawah bimbingan tema yang hebat, saya juga menuju seperti mereka. Jom kita bersama..

Anda juga boleh menghubungi saya utk sebarang pertanyaan dan tempahan dengan mengisi borang ini.
Nak sembang-sembang? konsultasi? 
1. PM page  Butik Jelitawan di Butik Jelitawan
2.PM personal fb saya, Nuriah Mohd
3. Call/SMS/WhatsApp saya di 013-2429532 Nuriah Shaklee Independent Distributor [1130969] 
4. Email nuriah.abdulrahman87@gmail.com. PM untuk harga super bajet dari kami sahaja! Khas untuk 10 terawal. 
Jom jadi ahli dengan Awesome Stars Team !

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


No comments:

Post a Comment

Shopping barang shaklee

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=60084854099521425281742d342410c9